© Copyrights Reserved For MJG 2015 Stichting MJG! Home MJG Agenda MJG Succesformules Schilderswijk actueel Over ons Activiteiten Evenementen Archief Mjg magazine Media Zaalverhuur CONTACT

MJG Agenda

Internationale Discriminatiedag 21-03-2015 Op 21 maart aanstaande vindt de Internationale Discriminatiedag plaats in Den Haag met als thema: islamofobie en anti-semitisme. Op deze dag zullen er verschillende activiteiten plaatsvinden, waaronder een film, een comedy act, een debat en tentoonstelling. Stichting MJG organiseert op deze dag een debat voor jong en oud. Uitwisselingstraject Den Haag-Antwerpen Stichting MJG organiseert praatsessies tussen 20 jongeren en 8 politie-agenten uit de Schilderswijk met als doel het verbeteren van de onderlinge relatie. Inmiddels zijn laatsgenoemden een hechte groep geworden en gaan ze op 21 maart aanstaande op bezoek bij collega’s in Antwerpen.

Welkom op de website van

Stichting MJG!

Hoefkade 560-562 2526CM Den Haag T: 070 406 7380