© Copyrights Reserved For MJG 2015 Stichting MJG! Home MJG Agenda MJG Succesformules Schilderswijk actueel Over ons Activiteiten Evenementen Archief Mjg magazine Media Zaalverhuur CONTACT

MJG Succesformules

Wist je dat stichting MJG (in samenwerking met het Buurt Preventie Team) al 3 jaar zorgt voor een veilige jaarwisseling in Schilderswijk-Noord? Stichting MJG heeft een Buurt Preventie Team (BPT) dat wekelijks surveillances verricht om de veiligheid in de Schilderwijk te handhaven. Zelfs tijdens de jaarwisseling organiseert het BPT verschillende activiteiten en surveillances om de wijk veilig te maken en te houden.

Welkom op de website van

Stichting MJG!

Hoefkade 560-562 2526CM Den Haag T: 070 406 7380
Wist u dat stichting MJG er o.a. voor het gezorgd dat bibliotheek Koningstraat terug werd gebracht? 15 september aanstaande zal bibliotheek Koningsstraat wederkeren dankzij een petitie van 1000 handtekeningen die stichting MJG in januari 2014 had gerealiseerd.
Wist u dat stichting MJG in mei 2014 met 16 multiculturele studenten (ook autochtonen) op studiereis is geweest naar Marokko en gewerkt heeft aan een schoolrenovatieproject? Tijdens de studiereis heeft de groep drie dagen gewerkt aan het opknappen van een school in Al Hoceima, te Marokko, en vervolgens een tour gemaakt door de steden Meknes, Ifrane, Fes, Rabat en Casablanca. Wist u dat stichting MJG dialoogbijeenkomsten organiseert waarbij politie en jongeren uit de Schilderswijk met elkaar in gesprek gaan met als doel het verbeteren van de onderlinge relatie.
MJG Succesformules